aalihceh

Direktlänk till inlägg 12 april 2012

Saknar er!

Av Alice Olofsson - 12 april 2012 12:36

hejhej bloggen,jag ska snart äta våfflor som min farmor gjort:)

jag ska sova här alltså hos min famor i en natt till,så ikväll ska jag bara se film.

Min msn är störd det är något fel så jag kan inte logga msn och det suger och min mobil är borta och det är sämst.

för jag kan inte prata med Tilda som jag saknar sjukt mycket då!:((

aja nu ska jag gå ner och äta men visees

pööspöös!

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice Olofsson - 24 april 2012 13:19

hej alla som tycker att jag är dryg och det är ju typ alla! Alltså jag har inte bloggat på fem år eller inte fem år men kanske hundra..?aja fdet är för att jag inte kom ihåg mitt lösenord,men jag kom på att man kunde kolla det på msn!dum som jag är...

Av Alice Olofsson - 16 april 2012 20:34


Hejhej bloggen. Jag bloggade inte igår.Jag sa till mig själv att jag skulle göra det jag gick in på bloggplatsen flera gånger men jag skrev aldrig konstigt nog. Men igår hände iallafall inte mycket alls.Jag åkte till mamma,packade,såg på vamrire ...

Av Alice Olofsson - 14 april 2012 14:54


Hej bloggen och alla läsarare. I går var jag uppe ganska sent,såg på film. Jag klev upp klockan halv elva,eller ja inte med egen vilja,pappa sa att jag skulle kliva upp. Idag ska jag iallafall bara vara hemma,vi ska äta tacoos!<3Gott! Men ...

Av Alice Olofsson - 13 april 2012 21:18


hej bloggen och alla fina! idag väkte min lillebror mig ganska tidigt så att jag var super trött på morgonen. Men nu känns det som om att jag skulle kunna vara uppe hela natten! men iallafall idag kom ju jag hem från farmor. Jag skulle klart ...

Av Alice Olofsson - 11 april 2012 23:12


hej alla fina. öhmm...jag har gjort en ny blogg:) hoppas ni like it typ.men ja det var bara det jag ville säga GODNATT!<3     ...

Presentation


hej,Alice heter jag.
jag är en tej på 11 år snart 12.
hoppas ni älskar eller iallafall gillar min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards